Saturday, October 17, 2009

Hari Sabtu Di Taman Rama-Rama.

Siang tadi aku ada jalan-jalan sikit dekat kawasan Taman Tasik Perdana.Macam-macam benda yang boleh aku kutuk tapi jangan risau,aku malas nak cerita pasal politik kali ini.Biarlah Utusan Malaysia,Berita Harian,Harakah,Siasah,Suara Keadilan dan lain-lain yang sekufu dengan mereka yang membicarakannya.

Kali ini aku cuma nak kongsi sikit gambar-gambar amatur yang hanya diambil menggunakan telefon bimbit berkuasa rendah sahaja.(Tolong jangan komen tentang kualiti gambar sebab aku tak pakai kamera digital macam anda semua,cuma pakai kamera telefon bimbit sahaja.)



Tapi kalau dah nama Mat Kutuk kenalah kutuk juga kan.Kasihan Taman Rama-Rama ini.Macam terbiar sahaja.Tengoklah gambar di atas ini.Tampal pun guna pita pelekat.Tercabut pula.Hmmph.






Kasihan Taman Rama-Rama ini tak berapa nak dimakmurkan pengunjung tempatan.Kasihan lagi dengan peniaga cenderahati dalam premis ini yang entah dapat jual atau tidak barangan mereka.Bertambah kasihan dengan keadaan Taman yang sudah nampak begitu uzur dan perlu dapat lebih perhatian daripada pihak yang berwajib.Kalau berminat nak datang ke Taman Rama-Rama dan tak tahu jalan.Pergi Masjid Negara,selepas itu anda akan jumpa Methodist Girls School dan anda akan jumpa simpang.Pilih simpang di sebelah kiri dan anda akan jumpa Taman Rama-Rama ini.Tak faham penerangan saya?Senang cerita cari dekat googlemap.
Sekian,Terima Kasih.

0 comments:

Post a Comment